ייצוג בהליכים מנהליים – רשם הקבלנים

כחלק מהחמרת האכיפה בדיני הבטיחות בעבודה בענף הבניה והתשתיות, חברו להן רשויות האכיפה השונות, ובתוכן משרד הבינוי והשיכון – רשם הקבלנים, תוך שהן פועלות בסינרגיה מלאה בתחומי הבטיחות.

בשנים האחרונות, קבלני בניין וחברות בניה קבלניות, נדרשים לא אחת לשטוח את טענותיהם ולהופיע בהליכי שימוע בפני הוועדה המייעצת של רשם הקבלנים, וזאת בשל אירועי בטיחות שהתרחשו באתרי הבניה שברשותם, אף באירועים שלא הסתיימו בתאונת עבודה או בפגיעה בנפש.

על – פי חוק רישום קבלנים לעבודות הנדסיות בנאיות, תשכ”ט -1969 (להלן: “החוק“), הרי שכחלק מהסמכויות העומדות לרשם הקבלנים, יכול הוא להביא באמצעות סעיף לחוק, לפסילת רישום וביטול רישום של קבלן בניין בפנקס הקבלנים, להשעייתו הזמנית, להטלת קנסות וכו’, וזאת בשל הפרות של הוראות חוקי ודיני הבטיחות בעבודה.

אין צורך להכביר במילים, אודות הפגיעה הכלכלית האנושה שיכול להסב לחברה קבלנית בשל הוצאתה או השעייתה מפנקס הקבלנים, שהרי במצב דברים שכזה, החברה לא תוכל להמשיך ולהתקיים על כל המשתמע מכך, ודאי שלא להמשיך בביצוע עבודות בניה בשום צורה ואופן.

משרדנו מייצג מזה שנים, קבלני בניין וחברות בניה, בהליכי השימוע בוועדה המייעצת של רשם הקבלנים, בשל הפרות הוראות, תקנות וחוקי הבטיחות בעבודה.

למשרדנו המומחיות הייחודית בייצוג קבלני בניין וחברות בניה, זאת מתוקף העובדה, שתחום עיסוקו של משרדנו, הינו בתחומי הבטיחות בעבודה בענף הבניה והתשתיות, כך שיש בידינו בכדי לסייע לאותן החברות והקבלנים, ולמנוע הלכה למעשה את גריעתן מפנקס הקבלנים כפי שעשינו לא אחת בשנים האחרונות. 

כמו כן, משרדנו מייצג קבלנים וחברות בניה, הן בפני ועדת ערר בשל החלטות של רשם הקבלנים בבית המשפט המחוזי בשבתו כוועדת ערר. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תחומים נוספים: