ייצוג משפטי פלילי – תאונות עבודה גרימת מוות ברשלנות

בעת התרחשות אירוע בטיחות או אירוע תאונה באתר בניה, הכוללת מקרה של חבלה או חלילה מוות של עובד באתר הבניה, הרי שמיד נפתחת חקירה פלילית על ידי משטרת ישראל באמצעות – “יחידת פל”ס”, המסונפת ליחידת להב 433, של משטרת ישראל אשר אמונה על חקירתם של תאונות העבודה בענף הבניה והתשתיות.

למשרדנו התמחות ייחודית, בתחום הבטיחות ותאונות העבודה בענף הבניה והתשתיות, בייצוג וליווי משפטי מלא (One Stop Shop), של חברות בניה, יזמים, קבלנים, ויתר בעלי התפקידים השונים בענף הבניה והתשתיות בתחומי הבטיחות.

אנו מלווים ומייצגים, את חברות הבניה המעורבות באירועי הבטיחות, החל מעת פתיחת החקירה על – ידי משרד העבודה – זרוע העבודה ומשטרת ישראל, כאשר אנו מגיעים לאתר הבניה בסמוך למועד קרות האירוע, דרך ניהול החקירה המשטרתית, במסגרתה אנו מלווים באופן צמוד ושוטף את החברה ובעלי התפקידים מטעמה: מנהלי עבודה, מנהלי פרויקט, עוזרי בטיחות, מהנדסי ביצוע ויתר הגורמים הרלוונטיים השונים. בהמשך אנו מלווים ומייצגים גם בהליכי השימוע אל מול פרקליטות המדינה, וכלה בייצוג משפטי מלא, בהליכים פליליים ובכתבי אישום, המתנהלים כנגד החברה ובעלי התפקידים מטעמה, בערכאות השיפוטיות, בגין עבירות של גרימת מוות ברשלנות וחבלה ברשלנות.

עו”ד אלדן דנינו, יוצא פרקליטות המדינה, ניהל במשך השנים עשרות רבות של חקירות, כתבי אישום, וייצוג בהליכים משפטיים בדיני הבטיחות בעבודה ותאונות העבודה בענף הבניה והתשתיות, הן בתפקידו כתובע מטעם מדינת ישראל בפרקליטות המדינה, והן בתפקידו הנוכחי כעו”ד בסקטור הפרטי המלווה חברות בניה, קבלנים, יזמים ויתר בעלי תפקידים בענף בתחומים אלו.

הלכה למעשה, עד היום זקף משרדנו לזכותו הישגים כבירים בניהול הליכים משפטיים בתחומי הבטיחות ותאונות העבודה בענף הבניה והתשתיות, בזכות עבודה מקצועית המשלבת מספר תחומי משפט שונים, תוך גילוי הבנה, בקיאות והכרת ענף הבניה באופן מעשי על בוריו, וכן בזכות הניסיון שנצבר על – ידינו בפרקליטות המדינה בייצוג מדינת ישראל בהליכים משפטיים אלו, כך שאנו מכירים ויודעים את דרכי הפעולה והחשיבה של רשויות האכיפה השונות בהליכים הללו, דבר המביא להצלחות מוכחות של הלקוחות המיוצגים על – ידינו. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תחומים נוספים:

עיצומים כספיים

החל משנת 2018, ומכוח החוק להגברת האכיפה של דיני העבודה (תשע”ב-2011), כחלק אינטגרלי ממערך החמרת האכיפה בתחום הבטיחות בענף הבניה והתשתיות, החליט הרגולטור, משרד העבודה

קרא עוד »